STICHTING VITA LAETIORI – ‘VREUGDE’

Vreugde is het geboorterecht van alle mensen. Als kind belichaam je de vreugde en als volwassenen wil je mogelijk de vreugde weer ervaren zoals je dat als kind deed. Voor elk mens is deze onvoorwaardelijke vreugde bereikbaar in het nu. Stichting Vita Laetiori begeleidt en ondersteunt de reis van zelfonderzoek naar de kinderlijke vreugde. Het zelfonderzoek wordt veilig en liefdevol vormgegeven door Joanika Ring en Erwin Boersma, de oprichters/bestuurders van stichting Vita Laetiori. Als vertrouwenspersonen met jarenlange ervaring creëren zij een ontmoetingsplaats waar gelijkwaardigheid, rust en ruimte tot reflectie mogelijk is. Daarnaast is er aandacht voor nazorg en zijn zij altijd bereikbaar voor vragen achteraf.

Inzichten op weg naar een vreugdevol leven:

• vreugde is in het hier en nu.
  • vreugde is zonder verwachtingen zijn.
  • vreugde is zijn met wat IS.
  • vreugde is jezelf ZIJN.

De stichting krijgt steun van mensen die beschikken over financiële draagkracht. Samen kan er op deze wijze voor alle mensen worden gezorgd om mee uit te (er)varen bij Vita Laetiori, daar zijn wij dankbaar voor.

VOOR WIE

Even zijn zonder voorwaarden

Waar ieder één is, is Vita Laetiori. Waar Vita Laetiori is, is ieder één.